Como limpar os xoguetes e as camas para animais?

A hixiene diaria é unha parte importante da vida humana. Mantéñase sempre á fronte cando se trata de limpar a casa e darlle un espazo habitable e habitable. O mesmo ocorre coas mascotas. É importante non esquecer coidar do teu amigo peludo. Son tan importantes como o resto da túa familia humana e merecen o maior coidado posible.

Hai moitos trucos que podes usar para que a vida da túa mascota sexa o máis hixiénica posible. Desde produtos de limpeza ecolóxicos que che aforrarán tempo e diñeiro ata trucos de bricolaxe, podes ensinarche moitas cousas. Tamén é importante saber cantas veces necesitas limpar os seus xoguetes, camas e artigos similares. Entón, analizaremos con máis detalle como conseguilo facilmente.

1. Tempo de botalo á auga

Se es novo no coidado de animais en xeral, o primeiro que debes saber é cando é hora de tirar a roupa de cama e as sabas ao lavar a roupa. Non é ningún segredo que os nosos peludos perden moito pelo, e se non se bañan regularmente, tamén cheiran. Polo tanto, tendo en conta estes dous factores, pode determinar facilmente cando tirar as súas cousas durante o proceso de limpeza. Cando comeza a cheirar, e acumula moito pelo. Con este deseño, está claro que debes lavar a roupa de cama e outros artigos polo menos unha vez por semana para axudarlles a manter un estilo de vida saudable e hixiénico.

2. Lavado da cama e reclinable

As mascotas son como membros da túa familia, pero iso non significa que poidas lavalas regularmente. O primeiro que debes prestar atención é o cabelo. Se simplemente tiras a cama, o cabelo nunca se caerá completamente e converterase nunha parte teimosa do tecido.

Entón, primeiro, debes usar un cepillo sen pelusa para eliminar todo o cabelo visible antes de mollar a cama. Notarás que por moito que te cepis, un pouco de pelo aínda se pegará ao tecido. Para iso, debes secar a roupa de cama e as sabas na secadora sen calor durante 10 minutos. Afrouxará o exceso de pelo para que poidas eliminalo facilmente e metelo na lavadora. Despois, podes mollar a roupa de cama en auga quente e lavalo cun deterxente sen perfume. A auga quente é boa para desinfectar, pero comprobe sempre a etiqueta para ver a temperatura máxima da auga lavable.

3. Lavar todos os xoguetes

Moitas veces as mascotas xogarán con animais de goma/plástico ou de peluche. Os procedementos de limpeza son moi diferentes para ambos, así que abróchate o cinturón e bótalle un ollo:

Xoguetes de goma/plástico: estes xoguetes son relativamente fáciles de limpar porque normalmente podes apilalos xuntos. En primeiro lugar, cómpre encher un balde cunha parte de auga e outra de vinagre branco destilado. Despois diso, podes mergullar todos os xoguetes de goma/plástico nesta mestura, fregar en consecuencia, despois mergullar en auga sinxela e deixar secar.

Xoguetes de pelúcia: os xoguetes de pelúcia pódense lavar a man ou a máquina, pero primeiro terás que limpar todo o cabelo de novo. Se estás a lavar a máquina, asegúrate de usar un ciclo suave para evitar danar a máquina.

4. Gato Montañista

Os gatos son animais enérxicos, polo que se queres manter o teu gato feliz, debes ter un trepador na túa casa. Pero estes escaladores parecen un formidable obxecto de limpeza. Pero a cuestión é que é doado se segues algúns pasos xerais. En primeiro lugar, cómpre limpar calquera cabelo teimoso. Entón é o momento de botar auga morna e deterxentes para roupa suaves e sen perfumes.

Debes fregar a zona da alfombra cun pano ou cepillo humedecido cun removedor de auga. A continuación, limpe cun pano sinxelo húmido para eliminar o xabón. Despois sécase ao aire.

5. Desinfecta a caixa de lixo

As caixas de lixo deben ser limpas e desinfectadas regularmente xa que os excrementos de gatos/cans poden supoñer un risco para a saúde da súa casa. Para limpar a caixa de lixo da túa mascota, primeiro debes eliminar toda a area, despois fregar con auga morna e un limpador suave sen perfume que non deixe ningún residuo químico. Lávalo, deixalo secar e enche o lixo con area limpa. Asegúrate de levar unha máscara e luvas desbotables durante a limpeza.

6. Pratos de comida e auga

Non reutilizas pratos sucios para a túa próxima comida, non? O mesmo ocorre coas mascotas. As súas bandexas de comida e auga deben ser limpas diariamente para manterse saudables. As bacterias medran moi rápido nos recipientes de comida/auga, polo que é importante coidalas regularmente. Son fáciles de limpar no lavalouzas, pero se iso non parece atractivo, podes lavar as mans con auga morna e xabón suave.

Coidar das mascotas é un traballo difícil, case como coidar dos nenos pequenos. Así que se es unha persoa ocupada e que apenas ten tempo para seguir o ritmo, paga a pena ter en conta as vantaxes de contratar un servizo de limpeza profesional, sobre todo se tes mascotas. Dito isto, esperamos que algúns destes consellos che axuden a coidar do teu amigo peludo máis facilmente.