Como manter os xoguetes para mascotas que se xogan a miúdo?

1. Presta atención á limpeza da superficie

Mantén a sala limpa para minimizar o po e utiliza ferramentas limpas, secas e suaves para limpar a superficie do xoguete con frecuencia. O coidado regular pode eliminar eficazmente as bacterias, o que é máis propicio para o crecemento do bebé.

2. Atención á limpeza

Ao limpar, pode tomar as medidas necesarias segundo o tamaño. Para os máis pequenos, primeiro podes usar cinta adhesiva para pegar as pezas que teñen medo ao desgaste e poñelas directamente na lavadora para lavalas suavemente, secar, colgalas nun lugar fresco para secar ben e acariciar os xoguetes. de forma intermitente para facer a súa pelaxe. O recheo é suave e esponxoso.

3. Presta atención ao desmontaxe das pezas principais

No caso de la/teo ou bonecos con electrónica moi intelixente, pistilos e altofalantes, débense retirar os compoñentes electrónicos (algúns non son impermeables) ou as baterías antes da limpeza para evitar danos causados ​​pola auga.

4. Consellos para lavar os peluches na casa

Para os xoguetes con poucas pezas pequenas, pódese lavar a man ou a máquina en auga morna a 30-40 °C. Pódese usar deterxente neutro para a roupa. Para os xoguetes de pelúcia, o deterxente de caxemira será máis eficaz.

5. Facer o xoguete menos sucio e prolongar a súa vida útil

Cando compre bolos de xoguete, non tire o cartón ou a bolsa de plástico para embalalas para almacenalas. Nas zonas húmidas, para evitar que os xoguetes se mollen, pódese colocar desecante durante o almacenamento, e os xoguetes de peluche deben manterse o máximo posible para evitar atrasos e evitar deformacións e danos.

6. Preste atención a comprobar o interior

Comproba se os órganos internos do xoguete de pelúcia están limpos e hixiénicos. Entre os recheos de xoguetes non cualificados, hai plásticos descartados, cordas de fibra, anacos de papel e ata algodón de corazón negro que está prohibido polo Estado. Desbotar os non cualificados, para non poñer en perigo a saúde. 7. Tratamento de lavado Despois de que os xoguetes limpos estean secos, peitea-los ordenadamente cun peite limpo ou ferramenta similar na dirección da pel para que a pel sexa suave e fermosa.