Cantas veces se deben limpar as cuncas e os xoguetes dos gatos?

Adiviña onde hai máis xermes na súa casa?

Many pet owners may not expect that the cat owner eats and drinks water in the food bowl and water bowl every day. If you don't wash it for 4-5 days, it will have as many bacteria as the kitchen sink and rags.In addition to the food and water bowls, the hygiene of xoguetes para gatos is also a concern.Do you really know what kind of environment a cat owner lives in?

Cantas veces limpades as cuncas para mascotas?

Only 33.57% of the owners can clean the food bowl once a day. The most common frequency is to clean up once every 2-3 days, but there are many shovels that clean up once more than 3 days or more than a week.However, this data is already very good compared to the data of American owners. In 2015, rcopetcare (a pet website) conducted an anonymous survey of pet owners in the United States. The results showed that more than 60% of pet owners cleaned up every 3 days. Pet bowls, and 10% of pet owners do not regularly clean their pet bowls.

Esta frecuencia de limpeza é suficiente?

Obviously not enough. In 2011, the NSF (National Sanitation Foundation) conducted a comprehensive inspection of 30 homes to measure bacterial contamination levels. Pet bowls and xoguetes para mascotas are among the top 10 places with the most germs.

Detectáronse grandes cantidades de MRSA, Pasteurella multocida e varias especies de Corynebacterium en cuncas e xoguetes para mascotas, todos eles moi superiores aos niveis normais.

Algunhas destas bacterias proveñen do medio ambiente, e outras proceden da boca da mascota, e únense ao recipiente de comida e aos xoguetes con saliva ao comer e xogar.

These bacteria multiply on pet food bowls and toys. Especially the water and food bowls, which have a damp environment and a lot of food residues, if they are not cleaned regularly, it is a paradise for bacteria.Will different materials have an effect?

A investigación realizouse na Universidade de Hartpury. Probáronse cuncas de tres materiais diferentes: plástico, aceiro inoxidable e cerámica para determinar o número de formacións bacterianas durante 14 días.

Como era de esperar, o día 14, contas bacterianas en cuncas de plástico > cuncas de cerámica > cuncas de aceiro inoxidable. Sen embargo, de forma inesperada, as cuncas de cerámica tiñan as bacterias máis daniñas, incluíndo MRSA (Staphylococcus aureus resistente á meticilina, que é máis virulento) e Salmonella.

Onde hai que escoller, débense preferir cuncas de aceiro inoxidable aptos para alimentos.

O método e frecuencia de limpeza máis eficaces.

Como propietario de mascotas cualificado, con que frecuencia deberías limpar as cuncas e os xoguetes para mascotas?

Cunca para mascota

De feito, a FDA e varios sitios web veterinarios recomendan tratar as cuncas de alimentos para animais e as cuncas de auga como os teus propios utensilios: lavalos unha vez ao día, non só con auga, senón ben cun cepillo e deterxente.

Ademais da limpeza diaria, segundo as recomendacións de NSF, a desinfección debe realizarse unha vez á semana, utilizando unha solución de lixivia 1:50, remollo a cunca de alimentos e a cunca de auga durante máis dun minuto, despois enxágüe ben (se non o fai. enxágalo, vai ser envelenado), e deixalo secar. Despois de secar, aliméntalo aos gatos. Este método tamén é adecuado para cuncas de alimentos e augas que non se limparon durante moito tempo.

Dispensador automático de auga

Pero moitos palas de merda usan dispensadores automáticos de auga. Tamén hai que limpar os dispensadores automáticos de auga todos os días?

O dispensador automático de auga proporciona auga corrente, o que pode evitar ata certo punto a formación de biopelículas, pero aínda hai proliferación bacteriana. No uso real, o dispensador automático de auga que usa o po de caracol, aínda que se use o elemento filtrante, cheirará o cheiro a peixe ao redor da bomba de auga (posiblemente compostos de amina acumulados) cada vez que se desmonte e se lave, sen esquecer mirar a Missing. bacterias.

O po de caracol preguntoulle a moitos fabricantes de dispensadores de auga, e a maioría dos fabricantes tamén recomendan cambiar a auga polo menos cada 3 días e facer unha limpeza a fondo ao mesmo tempo.

Xoguete para mascota

Segundo as recomendacións da NSF, para os xoguetes para gatos, os peluches lavables e as camas para gatos deben limparse polo menos unha vez ao mes;

Os xoguetes de superficie dura que son inconvenientes de limpar deben limparse con lixivia unha vez ao mes, lavar ben e secar antes de entregalos aos gatos; xoguetes que non se poden limpar e que son inconvenientes de limpar: os xoguetes, como os paus de gato, tamén se deben colocar regularmente ao sol baixo esterilización.

As bacterias invisibles están presentes en todos os recunchos da vida do dono do gato, e unha vez que o dono da mascota sexa preguiceiro, aproveitarano.