Os xoguetes para cans necesitan limpeza? Como limpar?

1. Fai xoguetes para cans need to be washed?

Os xoguetes para cans hai que limparlos despois de mercalos, e estes xoguetes tamén deben ser desinfectados para non afectar á saúde dos cans. Isto débese a que os xoguetes para cans da fábrica teñen moitas bacterias e impurezas. Por iso, os propietarios queren comprar de novo xoguetes de cans de arroz para esterilizar ou remollar en auga quente (dependendo do material). Recoméndase que o xoguete poida estar feito de material de silicona. A silicona non é tóxica e insípida e só precisa ser limpada. Se se trata dun xoguete de plástico común, podes mollalo nun desinfectante profesional para mascotas, despois enxágüeo con auga e sécalo antes de darllo ao can.

2. Como limpar os xoguetes dos cans?

Ao limpar os xoguetes do can, o método de limpeza é diferente segundo o material do xoguete.

① Cleaning of plush toys.To clean plush toys, you must first prepare the cleaning tools you need to use. For example, coarse salt, large plastic bags. This cleaning method is called dry cleaning. After everything is prepared, put the coarse salt and the dirty stuffed toy into a plastic bag, and then put it into the plastic bag and shake it vigorously to make the coarse salt and wool The plush toys have sufficient frictional contact, and the plush toys are cleaned by this method.The principle of this cleaning is to use the adsorption effect of salt, namely sodium chloride, on dirt. Because table salt has a strong disinfection effect, it not only cleans toys, but also effectively kills bacteria and viruses.In addition, you can also wash your dog's plush toys by washing them with water. Prepare tools such as water, silk detergent, and a soft brush. If the dog's plush toy is larger and has a lot of stuffing in it, take out the stuffing of the toy before cleaning, and then use a suitable method to clean it. Allow to dry before putting the filling on.

② Cleaning of plastic, rubber and nylon toysWhen cleaning such toys, first immerse the dog plastic toy in water, first put an appropriate amount of edible citric acid and salt, soak for 15 minutes, and then add ordinary detergent. Follow the usual washing method to wash things normally, and you can wash things very clean.You can also soak in white vinegar for 15 minutes to enhance the disinfection effect. However, it should be noted that most of these toys are not suitable for exposure to the sun. The best way is to dry them and place them in a cool and ventilated place to dry naturally.

3. Precaucións para a limpeza dos xoguetes dos cans:

① Non lave con desinfectante 84. O compoñente principal do desinfectante 84 é o hipoclorito de sodio, que é corrosivo para a pel humana, o cabelo, a pel humana, o cabelo, o liño, o coiro, o metal, etc. É mellor desinfectalo cun desinfectante especialmente deseñado para animais de compañía.

② Os xoguetes deben empaparse antes de lavar os xoguetes, para que estean completamente desinfectados.

③ Non use o desinfectante directamente cando o compre. Debe diluirse segundo a proporción do manual de instrucións. En caso contrario, se a concentración é demasiado alta, será prexudicial para o can.

④ Os xoguetes non só se deben lavar cando se compran, senón que tamén se deben lavar regularmente despois de xogar durante un período de tempo para evitar que as bacterias entren pola boca e causen molestias ao can.

⑤ Ao limpar xoguetes para cans, preste atención a usar unha solución de limpeza especial.